Jan 6, 2011

James Masing, Orang yang bertanggungjawab menjadikan Belaga Mundur

Kalau saya berkata, James Jemut Masing adalah orang yang bertanggungjawab menyebabkan pembangunan daerah Belaga menjadi kaku, anda tidak akan percaya. James Masing dan parti PRSnya adalah pembawa bencana kepada orang Belaga. Ramai orang Belaga tidak sedar apa yang James Masing dan PRS telah laku dan menjahanamkan daerah dan orang Belaga.
Bakal DYMM Sultan Sarawak
Semua orang Belaga yang menyokong James Masing dan PRS adalah tali barut yang menyebabkan taring-taring dan hero-hero orang Belaga jatuh tersungkur. Kalau orang Belaga menjadi penyokong PRS, seterusnya menyokong James Masing, secara tidak langsung, orang Belaga telah memperkuatkan hasrat Taib Mahmud untuk membolot semua harta kekayaan di bumi Belaga.
Jabu - Raja Pembodek & Pengampu/Tali Barut DYMM Sultan Sarawak
James Jemut Masing adalah tali barut Taib Mahmud. Liwan Lagang adalah tali barut James Masing dan Taib Mahmud. Semua komponen BN Sarawak (PBB, PRS, SUPP & SPDP) adalah tali barut Taib Mahmud. Jika anda mengundi dan menyokong BN Sarawak, anda sedang mempersiapkan Taib Mahmud untuk menjadi Sultan Sarawak, maka terbentuklah dinasti kesultanan Sarawak sama seperti kesultanan Brunei.
Masing - Tali Barut No. 1
Apabila Duli Yang Maha Mulia Sultan Sarawak meninggal dunia, secara otomatik, tempatnya akan diambil alih oleh ahli keluarganya untuk meneruskan kesinambungan dinasti sultan Sarawak. Seterusnya system pilihanraya akan dimansuhkan dan bermulalah system dinasti dan kesultanan Sarawak. Apakah anda suka semua itu ? Dengan itu cita-cita bakal DYMM Sultan Sarawak pun tercapai. Orang Sarawak akan terus berputih mata dan terkapai-kapai.

1 comment:

Tasin Lenya Doh said...

Aduh...inila kerja james. selama ini saya tdk tau siapa dia. sekarang baru saya tau color dia.